Moja pierwsza wishlist'a - Rosewholesale

   Jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy od sklepu ROSEWHOLESALE. Jak już dobrze wiecie, często robię zakupy na azjatyckich stronach, więc bardzo ucieszyłam się na myśl kolejnych zakupach. Wybrałam ubrania, z których będę mogła stworzyć pełną stylizację dodając niewiele produktów.

Bazą będzie kraciasta sukienka wzorowana na długiej koszuli. Od dawna marzyła mi się kraciasta czerwona koszula i kiedy ją zobaczyłam od razu dodałam do koszyka. Jestem niska więc będzie sięgała mi do połowy uda, przez co będzie idealna do leginsów bądź krających rajstop. KLIK

   Niestety od jakiegoś czasu moja ulubiona czarna torba nie wygląda zbyt ciekawie i przez ciągłe wyjazdy do Warszawy bardzo się zniszczyła więc postanowiłam wybrać jej następczynię. Jeśli chdodzi o wielkość, to nie chciałam kolejnej ogromnej torby, a w tej spokojnie zmieści się tablet i kilka drobiazgów. Jest bardzo prosta, więc będzie pasowała do wielu stylizację. KLIK



   Jako dopełnienie znalazłam tą śliczną perełkę, czyli mój od dawna wymarzony zegarek w bardzo modnym ostatnio kolorze różowego złota. Kilka razy próbowałam go kupić, ale za każdym coś mi nie pasowało. Ten jest prosty, ma dużą tarcze, śliczną metalową bransoletę no i ten kolor...  KLIK 


Jeśli tak jak ja lubicie zamówienia to proponuję zajrzeć w zakładkę SALE oraz fb/rosewhs
 Ja już nie mogę doczekać się mojego zamówienia! :)

Maddzik

10 komentarzy:

  1. Sukienka, jest przecudna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość bardzo mi się podoba :) Sukienka cudowna, sama takiej szukam! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest CUDOWNA! Uwielbiam takie rzeczy:) zegarek i torebka też ekstra!! Poproszę taki zestaw:-P Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraciasta sukienka, zegarek i torba to dla mnie idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka wygląda świetnie, tylko ciekawe czy na żywo jest podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zegarek... ojejku ♥ Mój ulubiony kolor <3
    pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie :) Sukienka także i mnie zauroczyła :) Ciekawe jak będzie się prezentować na Tobie :)
    Obserwuję Kochana!
    https://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek robi wrażenie! I ten cudowny kolor.. :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...