Kolagenowy scrub do ciała - czyli podstawa pielęgnacji ciała

    Nowy rok, ale produkt używany od dawna. Dziś recenzja produktu, który niestety już powoli mi się kończy, ale był bardzo ważnym punktem pielęgnacji mojego ciała.


Niezwykle luksusowy kolagenowy Scrub do ciała z wyselekcjonowanymi kryształkami cukru zatopionymi w szlachetnym oleju arganowym i słonecznikowym o zapachu magnolii. Scrub Colway skomponowany został ze sprawdzonych po wielokroć w naszych produktach darów natury o wysokich stężeniach. Odnajdziecie w nim wiele dobrze Wam znanych, niezawodnych składników. Po zabiegu Scrubem skóra odzyskuje blask, jest zmysłowo miękka, aksamitna, gładka, pachnąca i delikatnie rozświetlona. Nie wymaga już stosowania balsamu.



     Prosty plastikowy słoik wypełniony po brzegi bardzo ładne pachnącym peelngiem. Połączenie drobinek cukru i delikatniejszych pestek z mieszanką aromatycznych olejów sprawia, że skóra po jego użyciu jest przyjemnie gładka i nawilżona. Pozostawia delikatny film, ale nie jest on tłusty i lepki, tylko bardzo przyjemny, przez co nie musimy stosować dodatkowo balsamu. Jeśli chodzi o jego 'moc' to nie zrobimy sobie nim krzywdy, ale dokładnie oczyścimy skórę z martwego naskórka. Wydajność jest chyba standardowa jak dla peelingów, wystarczy na 1,5-2 miesiące systematycznego stosowania. Bardzo dużym plusem jest jego przepiękny delikatny kwiatowo-pudrowy zapach, który utrzymuje się 2-3godziny na ciele.















kład pełen olejów, ekstraktów, kolagenu i mocznika, który bardzo przyjemnie zmiękcza skórę. Jeśli jesteście tak jak ja wielbicielkami peelingów to zapraszam do klikania lagenko.pl/peeling

4 komentarze:

  1. Na mnie kolagen dobrze działą wygładzająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam peelingi! Oczywiście ten też mam ochotę od razu wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy ten peeling!
    ps.jak spojrzałam na pierwsze zdjęcie to myślałam, że kosmetyk własnej roboty :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Konsystencja wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...