Mrs. Potter's kuracja zabezpieczająca włosy farbowane

Pielęgnacja włosów latem bywa nie lada wyzwaniem. Upały, morska bryza i promienie słoneczne potrafią zamienić moje włosy w ciągu kilku dni w dosłowne siano. W ostatnim czasie próbowałam wielu produktów, które pomogłyby mi zabezpieczyć je przed wyjazdami i zregenerować po powrocie.


Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do czytania...



Muszę przyznać, że podczas pierwszego użycia zakochałam się w tym zapachu. Połączenie kwiatów malwy i kwiatów bzu, który uwielbiam. Zamiast myć włosy dosłownie wąchałam szampon :) Jeśli firma wypuściłaby takie perfumy, to byłabym pierwsza w kolejce.
Szampon i odżywka zamknięte są w klasycznych ładnych opakowaniach, a odżywka ma bardzo wygodną pompkę. Warto również zwrócić uwagę na naturalny wegański skład wszystkich trzech produktów!



Włosy farbuję, odkąd pamiętam. Niestety mimo wieku mam już sporo siwych włosów więc staram się wybierać produkty, które sprawią, że kolor utrzyma się jak najdłużej. Szamponu i odżywki używałam co 2-3 dni, natomiast maski zazwyczaj raz w tygodniu nakładając ją na pół godziny pod czepek z mikrofibry. Włosy po użyciu samego szamponu łatwo się rozczesywały i były bardzo sypkie, natomiast odżywka delikatnie je dociążała i wygładzała. Jak dla mnie był to idealny duet. Maski używałam zazwyczaj w weekend, gdy miałam wolną chwilę. Dzięki wydłużeniu czasu maska mogła dokładnie je zregenerować i to był strzał w 10, który idealnie dopełnił codzienną pielęgnację włosów. 

Muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, ponieważ produkty do włosów z naturalnymi składami zazwyczaj nie przynosiły aż takich fajnych efektów i zazwyczaj musiałam nakładać ich bardzo dużo. W tym przypadku produkty wystarczą mi spokojnie na 2-2,5 miesiąca stosowania (mam gęste włosy za łopatki). Ostatnim plusem jest ich cena, kosztują około 10-12 zł. Są znacznie tańsze od moich poprzednich produktów do pielęgnacji włosów i dają bardzo fajny efekt, więc bardzo chętnie do nich wrócę i przetestuję pozostałe wersje do włosów cienkich i regenerującą.

Próbowałyście produktów marki Mrs. Potter's?

3 komentarze:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...