Hybrydowe nowości od Eveline

     O lakierach hybrydowych pisałam nie raz. Używam ich od ponad 3 lat i nie wyobrażam sobie bez nich życia. Manicure wykonuje mniej więcej co 2 tygodnie zazwyczaj wybierając delikatne odcienie nude, bądź czerwienie wpadające w bordo.

Dziś o lakierach hybrydowych które od niedawna pojawiły się w drogeriach Rossmann




 Miałam możliwość przetestować zestaw składający się z bazy, topu, trzech kolorów (290,307,294)  i zmywacza do lakierów hybrydowych.



Wszystkie lakiery bardzo szybko się poziomują, tworząc równą taflę. Wystarczą dwie warstwy dla pełnego krycia (w przypadku najjaśniejszego 3 bardzo cienkie warstwy by nie powstały smugi, bądź nierówności). Manicure hybrydowy bez odprysków i w pełnym połysku utrzymywał się około 2 tygodnie (po tym czasie miałam widoczny odrost).

290 to śliczny delikatny róż, idealnie sprawdzi się dla osób które nie mogą sobie pozwolić bądź nie lubią wyrazistych kolorów
307 to istny neonowy róż, już nie mogę się doczekać wiosny by pomalować nim paznokcie u stóp
294 to czerwień z kroplą pomarańczy - klasyk

Remover pozwala na szybkie, łatwe i bezpieczne dla paznokci zdjęcie lakieru hybrydowego. Mała poręczna butelka która starczy nam na długo, ponieważ jest bardzo wydajny.


     Duży, szeroki, delikatnie zaokrąglony pędzelek sprawia, że dokładne pomalowanie paznokci wymaga 2-3 ruchów i zajmuje dosłownie moment. Każdą warstwę naświetlałam ok 30s w 9W lampie.


    Jestem bardzo zadowolona z jakości lakierów hybrydowych marki Eveline i chętnie spróbowałabym inne kolory. Już od lat używam winno-bordowych czerwieni bądź delikatnych nudziaków, więc jedynie kolor 290 wpasował się w moje gusta. Ale chętnie spróbowałabym lakieru 296 Deep Wine, który wydaje się być piękną winną czerwienią. Baza jak i top sprawdziły się bez zarzutów, remover pozwolił szybko zdjąć lakier. 

    Idealny zestaw dla osób zaczynających swoją przygodę z hybrydami, jak i hybrydowych maniaczek.

9 komentarzy:

  1. Gdybym sama miała lampę, to pewnie bym się na nie zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że są dostępne lakiery hybrydowe z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia, że Eveline ma swoje lakiery hybrydowe! Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze hybryd od Eveline, ale na pewno kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki niestety nie moje. Jakbym się uparła, to jedynie ten delikatny róż bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lakierów hybrydowy od eveline jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...