O peelingu idealnym, czyli aromatyczny eksfoliacyjny masaż z marką Arbonne

Dziś o produkcie, bez którego nie wyobrażam sobie pielęgnacji mojego ciała. Używam go systematycznie 2-3 razy w tygodniu. A ze względu na skład jest wielofunkcyjnym kosmetykiem.
     Ale czy istnieje peeling idealny?







     Chyba tak - ale o tym w dalszej części posta




    "Arbonne to unikalna w klasie premium marka na Polskim rynku produkująca produkty z wegańskim certyfikatem, bez sztucznych dodatków, tanich wypełniaczy, glutenu i GMO. Są testowane dermatologicznie, okulistycznie i pediatrycznie.

Produkty dostępne są drogą marketingu sieciowego rekomendowane przez konsultantów, którym możesz zostać w każdej chwili nie wychodząc z domu.  Jako Konsultant nie masz żadnych narzucanych ilości czy wielkości swoich zamówień. Możesz sprzedawać produkty lub/i tylko budować sieć konsultantów z jednego i z drugiego otrzymujesz lukratywną prowizję."



   Peeling zamknięty jest w dużym słoiku z ciemnego plastiku nie przepuszczającego promieni słonecznych. W opakowaniu znajduje się również łyżeczka, za pomocą której możemy wybrać higienicznie idealną porcję produktu. Taka miarka spokojnie wystarczy do wymasowania całego ciała.
     Nad warstwą soli znajduje się duża ilość cudownie pachnącej mieszaniny olejów, którą wystarczy delikatnie zamieszać łyżeczką i peeling jest gotowy do użycia. Jak możecie zobaczyć na zdjęciu peeling jest dość gęsty i bardzo wydajny

    Po jego użyciu skóra jest idealnie gładka i nawilżona. Wystarczy delikatnie osuszyć ciało ręcznikiem i nie musimy używać balsamów do ciała. Po kilku tygodniach systematycznego stosowania zauważyłam iż moja skóra jest delikatniejsza i lepiej nawilżona. 
    Z czasem zmniejszył się również mój problem z wrastającymi włoskami na łydkach i częstymi podrażnieniami po depilacji. Sól oraz oleje pomogły mi pozbyć się martwego naskórka, nawilżyły moją skórę, oraz rozpieściły moje zmysły cudownym zapachem,
    Dużym plusem jest duże, ekonomiczne opakowanie zawierające aż 453gramy produktu, dzięki czemu starczy nam na wiele przyjemnych chwil podczas kąpieli.









     INCI: sól morska, olej z krokosza brawierskiego, olej abisyński, olej z awokado, olej z marakuji, olej marula, olejek kolendrowy, Wit E, octan tokoferolu, konserwant, zapach

     Muszę przyznać, że czytając taki skład na etykiecie od razu się uśmiecham. Połączenie soli, która sama w sobie jest świetnym konserwantem oraz środkiem peeling'ującym. Mieszanka mocno nawilżających olejków oraz witaminy E wzbogaconych cudownym kolendrowo-cytrusowym zapachem.
Czegóż chcieć więcej...






Zakochałam się w tym peelingu od pierwszego użycia i zrozumiałam dlaczego jest kultowym produktem marki Arbonne! Jego działanie w pełni mnie usatysfakcjonowało, skład zachwycił, a zapach rozpieścił moje zmysły. Przeglądając katalog zamarzyła mi się odżywcza mgiełka do ciała również z serii aromaessentials.


Jeśli lubisz naturalne kosmetyki i chciałabyś/chciałbyś spróbować produktów marki Arbonne lub podjąć współpracę skontaktuj się z Dominiką, która pomoże każdemu kto chce zapracować na swoje marzenia. W Arbonne możliwości są nieograniczone - liczą się tylko twoje chęci i praca.

Dominika Królak │ ID: 481 005 721  wesolad@wp.pl 


Maddzik

2 komentarze:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...