Kolorowe babeczki

Kurier się spóźnił wiec również wpis opóźniony.
Wybór przepis na babeczki należy do Was.Ja wybrałam zmielone otręby owsiane i mąkę pszenną typu 2000.


Jak wymieszamy wszystkie składniki to dzielimy ciasto do pojemniczków u mnie kolorowe kubeczki zakupione dzisiaj w Ikei


Dodajemy do każdego kubka odrobinę barwnika i dokładnie mieszamy



Papilotki wypełniamy ciastem tak około w 3/4 i wkładamy do piekarnika(u mnie maszynka do pieczenia babeczek)

Upieczone babeczki wyglądają mniej więcej tak:

Do dekoracji użyłam bardzo szybkiego kremu
masło 1:2 cukier puder +2łyżeczki mleka
prosta łatwa proporcja
wszystko wsypujemy do miseczki i dość sługo mieszamy

aż masa będzie jednolita


Oto mój efekt końcowy:


Nie mam siły się nawet ruszyć babeczki robiłam dość długo i wyszło ich duuużo.
Jutro znaczy się dzisiaj =) opiszę jak je udekorowałam i takie tam inne babeczkowe rady =)

2 komentarze:

  1. Mniam, wyglądają smakowicie !!!
    Fajny blog, będę zaglądać czasem :)
    Zapraszam do siebie:
    www.abc-un.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje babeczki wyglądają smakowicie i są pięknie udekorowane. Ja się zbieram ze zrobieniem kolorowych babeczek albo tortu już kilka miesięcy. Trochę z lenistwa, trochę z powodu trudności w znalezieniu barwników do ciasta.

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...