Postudniówkowy post

Poniedziałek lekcja informatyki, na szczęście Pani dała nam wolne bo niewiele osób jest w stanie skupić się na pisaniu programów =)
Wróciłam do domu po 5 nad ranem i jak usnęłam tak w niedzielę wstałam tylko na chwilę by zjeść obiad.Zbyt duża ilość snu też nie jest dobra i dość drastycznie się o tym przekonałam
W sobotę postanowiłam ściąć włosy,wyszło sporo krócej ale mi się podobało,jak wrócę do domu to postaram się wkleić zdjęcia.
Natomiast dzisiaj rano przeżyłam szok kiedy myjąc włosy zorientowałam się że prawie ich nie ma ;) ale do matury mama zabroniła mi ścinać więc odrosną,mam nadzieję że zdrowsze.

1 komentarz:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...