Wyprzedażowe łupy

Rano zapowiadało się, że będzie to kolejny nudny dzień w pracy.
Przestawiony zegar w kuchni zmienił moją spokojną drogę do pracy w istny bieg z przeszkodami, ale udało się =)
Przy okazji skoczyłam do kiosku i kupiłam najnowszy SHAPE który był dla mnie odłożony i czekał jak tylko się zjawię. Wieczorem czeka mnie istny wycisk, gdyż jako dodatek jest płyta z ćwiczeniami  Ewy Chodakowskiej.Nie am co, trzeba się za siebie wziąć.

Po zobaczeniu gazety patrzę, a tu promocja -80% w carry więc trzeba zobaczyć czy może coś ciekawego się dla mnie znajdzie i znalazło. Słodka różowo - czarna piżamka jak tylko ją zobaczyłam to wiedziałam, że musi być moja, szare podkolanówki w czarne serduszka i turkusowe balerinki.
W carry 2-3 razy w roku są dość duże wyprzedaże ale trzeba iść na samym początku i spoooooro poszukać, bo zazwyczaj towar jest bardzo przebrany.

Mam nadzieję że na firmowym komputerku który się na mnie wiecznie mści uda się dodać zdjęcia robione amatorsko telefonem ;)

 Jasno różowa piżama z krótkim rękawkiem i czarnymi spodenkami (89,99zł / 22,99zł).


 

 Podkolanówki w sam raz na chłodniejsze dni (19,99zł / 4,99zł).


 Turkusowe balerinki w sportowym wydaniu które kolorem ożywią niejeden strój (79,99zł /19,99zł).

Grzechem byłoby nie skorzystać =)

1 komentarz:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...