Koszmarne przebudzenie



  

Wczorajszy dzień był aż za dobry więc coś czułam, że dzisiaj może się coś stać i stało się.
Mojej koleżanki z pracy- M koleżanka-D jest kosmetyczką, M umówiła się z D na przedłużanie rzęs ja z ciekawości stwierdziłam a czemu by nie spróbować.Zależało mi na przedłużeniu i zagęszczeniu głównie zewnętrznych kącików i by efekt nie był sztuczny - na lekkim zagęszczeniu rzęs na  pozostałej długości. Przyszłam an umówioną godzinę, D kończyła robić rzęsy M, efekt na prawdę oszałamiający, chociaż długość rzęs ewidentnie wskazywała na to,że nie są one prawdziwe, ja od razu zaznaczyłam że chcę dużo krótsze i takie mi zrobiła. Cały zabieg trwał góra 20minut z czego w między czasie była bieganina i wielki pośpiech. Efekt od razu po mi się podobał mimo iż rzęsy na prawym oku wyglądały jakby były bardziej ściśnięte a na lewym oku były bardzo ładnie rozdzielone i wyglądały na prawdę super. D stwierdziła że wystarczy je lekko rozczesać/rozdzielić, jak to zrobiłam to prawe oko wyglądało znacznie lepiej. Wracając do domu odpadły mi z prawego oka 2 rzęsy, potem na spotkaniu kolega się śmiał że łysieję bo wypadły mi kolejne dwie. Z tego co czytałam to rzęsę sztuczną dokleja się do naturalnej rzęsy więc logicznie odpadają obie,a mi odpadały tylko te sztuczne. Dzisiaj się budzę,poszłam do łazienki spojrzałam w lusterko i się załamałam, na prawym oku zostały mi 3-4 rzęsy w porównaniu do lewego oka na którym trzymają się wszystkie wygląda to strasznie niesymetrycznie. Na spokojnie rzęsy lekko przeczesałam ale tylko zobaczyłam że jest gorzej  niż myślałam jeszcze 2 minuty temu. Zdenerwowałam się i to bardzo, ale postanowiłam na spokojnie zadzwonić do M i wytłumaczyłam co i jak ona zadzwoniła do D i umówiła mnie na dzisiaj na 18 w salonie u D. Od razu zaznaczyłam, że nie mam zamiaru płacić za niedokładność.

Siostra stwierdziła żebym sobie darowała i nie robiła dziewczynie problemów, ale ja nie wyobrażam sobie chodzić z taką asymetrią albo płacić jeszcze raz tyle za poprawkę u innej kosmetyczki.

Zdjęcia porobiłam, jutro z rana postaram się wkleić i pokaże Wam jak to wygląda i mam nadzieję,że po dzisiejszych poprawkach prawa powieka będzie w miarę podobna do lewej która mi się bardzo podoba.

/edit - wklejam zdjęcia przed i po:


* prawe oko przed:

* prawe oko po:




Nie trudno zauważyć, że tak na prawdę zostały z 4 dłuższe doklejone rzęsy.

* lewe oko przed  

 * lewe oko po:

Od razu widać że rzęsy na lewym oku wyglądają naturalniej , jest ich więcej  i są równo rozmieszczone w porównaniu do prawego.

           



3 komentarze:

  1. nie słuchaj siostry- masz rację. Skoro ta kosmetyczka spieprzyła robotę musi ją naprawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. patrzę na zdjęcia i to nie są dobrze przedłużone rzęsy, nawet te na lewym oku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba naprawdę kosmetyczce się bardzo spieszyło...Daj znać jak wyglądają rzęski po dzisiejszej wizycie!

    OdpowiedzUsuń

Kultura jest Naszą wizytówką.
Mój blog nie jest miejscem na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...