Poprawki

Wróciłam od kosmetyczki i w końcu mam symetryczne rzęsy.
Wyrównała mi i dodatkowo trochę bardziej zagęściła, jutro koło południa zrobię zdjęcia jakiejś normalnej jakości.

Efekt mniej więcej wygląda tak:

jakość bardzo słaba,jedno oko nieostre ach ten aparat, ale nie ma dysproporcji w długości i gęstości rzęs.


Gratis dodaję bezsensowne zdjęcie z koczkiem na czubku głowy który mi się ostatnio bardzo spodobał =)

/ edit

Rano byłam tak zabiegana, że nie wzięłam aparatu do pracy więc nie mogłam zgrać zdjęć wiec dodaję je teraz:




 Ech, nie mam już siły do nich, przez noc w lewym wewnętrznym kąciku odpadły z 2 rzęsy, są strasznie potargane i rozczesanie ich graniczy z cudem.
Dziewczyna, która mi robiła niby ma certyfikat, jest po kursach, pracuje w salonie.

O dziwo rzęsy mojej koleżanki, która robiła u tej samej dziewczyny godzinę wcześniej niż ja wyglądają normalnie.
Jestem kompletnie załamana, to był pierwszy i ostatni raz, bo przez najbliższe miesiące na pewno się nie zdecyduję na kolejny taki eksperyment.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...