IV Targi Uroda i Estetyka Łódź 2012

IV Targi Uroda i Estetyka w Łodzi okazały się totalną porażką i szczerze mówiąc - jestem zawiedziona. 
Brak najnowszych kolekcji, średni wybór produktów... Spodziewałam się duuużo większych zakupów. Moje oczy są nienacieszone!

A zaczynając od początku, na targi wyruszyłyśmy w trójkę- 
ja


Taka mała fotorelacja:

Obejście targów zajęło nam około godziny, zaczęłyśmy od stoiska z ozdobami do paznokci...

Orly, gdzie zakupiłam 2 mini lakiery.





I moje cudeńka:

Maestro i pędzelek 660 w rozmiarze nr 4.





Bilenda

Farmona

Locherber i oilmedica



MARY KAY

tianDe

Jadwiga gdzie kupiłam papkę przeciwtrądzikową

3 komentarze:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...