Czy ktoś widział?

Po wyczerpujących wykładach i ćwiczeniach z fizjologii ruszyłam z uśmiechem na ustach po kilka rzeczy z nowej limitki z essence do Natury - Galerii Łódzkiej. Wchodzę rozglądam się a tam pusto, wszystko wykupione. Pani sprzedawczyni się ze mnie śmieje, bo podobno wszystko poszło od razu po otwarciu sklepu w ekspresowym tempie. Postanowiłam więc iść do Douglas'a bo kiedyś można było tam dostać kosmetyki essence ale jak się dowiedziałam - już nie można. Więc myśl kolejna Rossmann, no i było ich 5 i nadal nic. Kazałam siostrze chodzić i sprawdzać codziennie rano do Rossmanna obok pracy :) Nie pozwolę jej się nudzić. Mam ochotę na pędzel i ten jaśniejszy lakier.

eh ja i te moje problemu

Czas brać się za powtórkę materiału do jutrzejszego kolokwium z histologii i znaleźć czepek na basen.

Jeśli ktoś widział limitowankę, albo jakieś jej pozostałości byłabym wdzięczna gdyby się podzielił informacją gdzie to było i czy ew. jeszcze może być

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...