Szybki konkursik

Chcieliście - to macie!
Wiem, zasady mogą wydawać się śmieszne, i trochę niepotrzebne, ale chcę by obyło się zgodnie z prawem.
Konkurs trwa do 16.12.2012
Nagroda czyli bransoletka wygląda tak:
Co należy zrobić?
Wystarczy:
  •  napisać w komentarzu pod tym postem odpowiedź na pytanie. 
  • napisać nick pod którym mnie obserwujesz
  •  podać swój adres mailowy
  • obserwować mój blog, jeśli jeszcze nie jesteś jego publicznym obserwatorem.
Pytanie:

Czy chcesz wygrać tę bransoletkę?

Wiem, wiem pytanie baaardzo trudne;) 
wystarczy odpowiedzieć np.jednym 3 literowym słowem zaczynającym się na literę T a kończącym na literę K.
Regulamin:

  • Zgłaszać się można od 9.12.2012 do 16.12.2012 do godziny 20:00!  
  • 16 grudnia 2012 roku po godzinie 20:30 wybiorę 1 osobę,
  • Najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych wyślę nagrodę na wskazany przez tą osobę adres, tylko na terenie Polski.
  • Jeśli w ciągu 2 dni od daty opublikowania wyników konkursu i wysłania wiadomości pod mail napisany w komentarzu nie otrzymam maila zwrotnego, nagroda powędruje do innej osoby, również przeze mnie wybranej.
  • Musisz mieć skończone 18 lat, albo zgodę rodziców bądź prawnych opiekunów.
  • Jedna osoba może napisać jeden komentarz.
  • Zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie.

Przykładowy komentarz:
Obserwuję jako : maddzik
mój mail : maddziuleczek@gmail.com
Odpowiedź na pytanie konkursowe : TAK

Życzę powodzenia!

8 komentarzy:

  1. Obserwuję jako : tamit24 (Paulina S.)
    mój mail : tamit.24@hotmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe : TAK

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Madzia
    mój mail: inspiracjemandi@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: TAK oczywiście że chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Zanka
    Mój mail to zankablogs@yahoo.com
    Odpowiedź na pytanie: TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako Ryszarda
    Mój mail : g.kaluza@o2.pl
    Odpowiedź brzmi : tak

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako : Kamila
    mój mail : kamila.111@tlen.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe : TAK

    Udzieliłabym bardziej rozbudowanej odpowiedzi, ale zrobiłam tak, jak nakazuje regulamin. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako : solidaryexpensive
    mój mail : solidaryexpensivee@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe : TAK

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako : Agnieszka
    mój mail : lysikagnieszka@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe : TAK

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...