Mariza

Postanowiłam dzisiaj napisać parę słów o  firmie której kosmetyki bardzo polubiłam. 
Dzięki uprzejmości Pani Grażyny, z którą współpraca jest jak bajka mam możliwość przetestowania kilku produktów tej marki. Wiec w najbliższym czasie możecie spodziewać się recenzji. Jak na razie jestem nimi pozytywnie zachwycona, i mam nadzieje, że z czasem moje zdanie się nie zmieni.
Jeśli chodzi o firmę to sporo czytałam na blogach, oglądałam mnóstwo zdjęć, zachwycając się prześlicznymi odcieniami lakierów do paznokci czy mocno napigmentowanymi cieniami. 

Chciałam Wam powiedzieć trochę o polityce firmy i możliwości współpracy


Mariza jest polską Firmą (Wytwórnią Kosmetyków ), w której rejestracja jest całkowicie darmowa /nie ma żadnego haczyka/ więc nic się nie ryzykujemy-  a możemy wiele zyskać :
- zamawiasz produkty, korzystając ze specjalnego 30% rabatu podstawowego. Możesz więc kupować kosmetyki wyłącznie dla siebie w bardzo atrakcyjnych cenach
- polecając i sprzedając produkty innym, zarabiasz realnie 30%, czyli różnicę między ceną katalogową a Twoją ceną zakupu. Zwiększając swoje zakupy możesz otrzymywać dodatkowe bonifikaty
- zajmując się budową własnej struktury sprzedaży Twój zysk wzrasta. Otrzymujesz dodatkowe bonifikaty od obrotu tworzonej Grupy Osobistej oraz bonusy w generacjach od kolejno odłączanych Grup Liderskich.
- darmowa rejestracja ( bez konieczności wykupywania pakietów startowych jak w innych firmach )
- bezpłatne katalogi
- brak limitu zamówień i obowiązku comiesięcznego ich składania
- możliwość rezygnacji ze współpracy w każdym momencie, bez podawania jej przyczyny
 
Formularz rejestracyjny + Regulamin + Katalog na stronce www.mariza-kosmetyki.eu
 
Możesz zostać tylko Klientem Bezpośrednim i kupować kosmetyki z 30% zniżką bez żadnych zobowiązań i bez opłat wstępnych  - wszystko  zależy wyłącznie od Ciebie!


2 komentarze:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...