Soraya - 10 minut na...

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją maski do twarzy firmy Soraya
10 minut Na... Glinkowa maseczka do cery tłustej i mieszanej 'Perfekcyjne oczyszczanie'

Opis producenta:
Glinkowa maseczka do cery tłustej i mieszanej. Jeśli Twoja cera wymaga szybkiego i bardzo skutecznego oczyszczenia, chcesz zredukować niedoskonałości, pozbyć się zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, glinkowa maseczka sprawdzi się doskonale. Zaraz po użyciu cera staje się matowa i świeża.
Biała glinka bogata w mikroelementy oraz sole mineralne, doskonale wchłania nadmiar sebum oraz działa ściągająco na ujścia gruczołów łojowych.
Ekstrakt z zielonych alg silnie nawilża skórę, w widoczny sposób poprawiając jej wygląd.

cena : 3 zł
pojemność : 2 x 5 ml


                         Moja opinia:
Maseczkę nałożyłam na oczyszczoną skórę twarzy, zmyłam po 10 minutach.
Moja skóra zaraz po zmyciu była strasznie tępa i ściągnięta.
Nałożyłam krem nawilżający, który momentalnie został wchłonięty przez moją skórę, więc nałożyłam kolejną warstwę i kolejna - łącznie 3 warstwy kremu nawilżającego.
Na szczęście był to weekend nie musiałam wychodzić z domu więc nie nakładałam żadnych kolorowych kosmetyków.  
Przez większość dnia czułam ściągnięcie.
Wieczorem nałożyłam kolejną tym razem grubszą warstwę kremu.
Rano skora była w podobnym stanie, nadal ściągnięta w minimalnie mniejszym stopniu i  przesuszona.
Pojawiły się suche skórki które zwalczałam maścią z witaminą A która dość mocno nawilża, ale może również zapychać.
Trzeciego dnia na szczęście skóra wróciła do normy, niestety pozostały suche skórki.

Zadaniem glinki było ściągnięcie i zmatowienie skóry które moim zdaniem było zbyt mocne w moim przypadku, a ekstrakt z zielonych alg w ogóle nie nawilżył mojej skóry przez co stała się bardzo przesuszona.

Jedynym plusem było zdecydowanie zmniejszenie porów ale nie uważam by było ono warte takiego przesuszenia skóry

1 komentarz:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...