Lovely kiku by Goodies.pl

O zapachu...
Wbrew pozorom kwiat wiśni nie jest jedynym, florystycznym symbolem Japonii. Równie istotny jest kwiat chryzantemy, nazywanej przez Japończyków „kiku”. Połączenie tych dwóch pachnących, bardzo urodziwych odmian stało się dla Yankee Candle aromaterapeutyczną inspiracją. Efektem sprawnego zmieszania esencji kwiatu wiśni i nut wydobytych z płatków fioletowej chryzantemy jest bardzo wiosenna, odświeżająca propozycja. Wyrafinowanego smaku nadają jej ciepłe, lekko pieprzne akordy waniliowe. To dzięki nim wosk Lovely Kiku jest tak interesujący, azjatycki i zawierający w sobie wszystko to, co w Japonii jest najlepsze i najbardziej pociągające.


Kilka słów ode mnie:
Zapach chryzantem kojarzy mi się z wakacyjnymi wieczorami na działce. Kiedy po powietrze po zmierzchu cudownie chłodziło nasze ciała. Mieszało się z zapachem kwitnących chryzantem rosnących do okoła tarasu. W tle śpiew koników polnych, a na niebie miliardy gwiazd. Śliczny delikatny swieży zapach. Idealny na zakończenie upalnych dni.

Dla mnie 5/5
Zapraszam do sklepu Goodies.pl

pozdrawiam
Madzia

2 komentarze:

  1. To może być fajny zapach :D Za mną z kolei chodzi zapach bzu, ale jeszcze nie byłam w sklepie szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeden 'bzowy' ale nie powala na kolana w przeciwieństwie do tego

      Usuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...