Natura serbica - Północne Mydło DETOX

O tym mydle czytałam na wielu blogach. Recenzje były bardzo podzielone. Niektóre osoby się w nim zakochały, inne uważały za przeciętne. Kiedy otworzyłam paczkę, poczułam zapach lasu. Oprócz mydełka zlazła się również iglasta gałązka, szyszka i kilka próbek. Kilka małych dodatków, a ile radości kiedy dostaje się tak starannie zapakowaną paczuszkę.
Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii to zapraszam do dalszego czytania.

Opis producenta:
Północne mydło stworzone bazie węgla aktywowanego czyli absorbentu, który łatwo wchłania powierzchniowe i głębokie zanieczyszczenia skóry. Mydło DETOX stosowane w przypadku cery problematycznej, trądzikowej, skłonnej do wyprysków, z poszerzonymi porami. Posiada właściwości oczyszczające a także zmiękczające z uwagi na zawartość Rokitnika oraz Cytryńca Chińskiego.
Efekt po zastosowaniu: zmniejszenie obrzęków i „worków” pod oczami, widoczne spłycenie istniejących zmarszczek, dostrzegalny lifting - efekt już po kilku zastosowaniach.
Zawiera: węgiel aktywowany (Betula Pendula),olej rokitnika, ekstrakt cytryńca, olej z syberyjskiego cedru, olej z siemienia lnianego, ekstrakt z pączków brzozy karłowatej, ekstrakt maliny moroszki, ekstrakt borówki brusznicy, olej z pestek maliny sachalińskiej.
Zastosowanie: Mydło DETOX dla cery problematycznej, trądzikowej, skłonnej do wyprysków, z poszerzonymi porami
cena: 49zł
pojemność: 120g
dostępność: siberica.com.pl

Moja opinia:
Opakowanie:
Czarny szczelnie zakręcany plastikowy słoiczek. Idealny dla tego tupu produktów. Dołączona jest również gąbka, która bardzo przyjemnie myje się twarz.
Konsystencja / kolor / zapach:
Mydło jest bardzo gęste, lecz wystarczy zwilżoną gąbeczką troszkę potrzeć by wchłonęła mydło i pianę. Jak to czarne mydło ma czarny kolor J zapach jest bardzo neutralny, lekko wyczuwalny.
Pojemność / wydajność:
Opakowanie zawiera 120g produktu. Może się to wydawać mało, jak na taką cenę. Lecz produkt ten jest baaardzo wydajny. Spokojnie starczy nam na 3-4miesiące przy używaniu 2-3 razy w tygodniu. Ja moim mydłem podzieliłam się z przyjaciółką i mimo systematycznego używania niewiele go ubywa.
Działanie:
Mydła używam około 3 miesiące. Na początku jego używania robiłam peeling a następnie nabierałam mydło na dołączoną gąbkę i masowałam przez 3-4 minuty. Z czasem zaczęłam stosować je dwa razy w tygodniu na twarz i dekolt, również poprzedzając peelingiem,. Następnie nakładałam dość grubą warstwę kremu nawilżającego o prostym składzie, albo oleju makadamia. Pierwsze efekty zauważyłam po 4-5 użyciach. Pory się zmniejszyły i zaczęłam mieć mniej niespodzianek na twarzy. Mydło dość mocno oczyszcza i lekko ściąga, więc użycie nawilżającego kremu po jego użyciu moim zdaniem jest niezbędne.  
2 tygodnie temu użyłam go do 'doszorowania' porów po peelingu kawitacyjnym i był to strzał w 10! Moja twarz była bardzo dobrze oczyszczona i raz dwa wchłonęła całą ampułkę, którą wtłaczałam za pomocą sonoforezy.
Jak dla mnie jest to jeden z lepszych 'czyścików' jakich używałam. 
Jeśli Wasza skóra wymaga systematycznego solidnego oczyszczania to jest to produkt dla Was
Skład:
 Aqua, Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Stearic Acid, Coal, Parfum, Hippophae Rhaimnoides Fruit Oil*, Hippophae Rhaimnoidesamidopropyl BetaineHR, Pinus Sibirica Needle ExtractWH, Pineamidopropyl BetainePS, Picea Obovata Needle ExtractWH, Abies Sibirica Needle ExtractWH, Shizandra Chinensis Fruit Extract, Linum Usitatissimum Seed Oil*, Rubus Idaeus Seed Oil*, Rubus Chamaemorus Seed Oil, Betula Alba Sap*, Vaccinium Vitis-Idaea Fruit Extract, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Soidum Benzoate.


Używałyście może innych produktów tej firmy? Jestem ich bardzo ciekawa.

pozdrawiam
Madzia

3 komentarze:

  1. Drogi. Poza tym skład nie zachwyca, gdy tak wysoko są perfumy..
    No cóż, może gdyby był znacznie tańszy to bym spróbowała.
    Dobrze, że u Ciebie się sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie, chociaż dla mnie pewnie byłby zbyt mocny.

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...