Botaniczna pielęgnacja z ATW organic

    Kiedy zaczynałam pisać bloga miałam totalnego kosmetycznego freeka, a moja kosmetyczka zamieniła się na pokaźną komoda. Przez moje półki w łazience przewinęło się wiele kosmetyków. Tych tańszych, droższych, Polskich i z drugiego końca świata.
    Potrzebowałam kilku lat i dwóch przeprowadzek by znacznie zmniejszyć moją ‘kolekcję’ i zacząć bardzo świadomie kupować produkty. Na pewno gdybym nie prowadziła bloga, nie spróbowałabym wielu produktów, do których systematycznie wracam. Tak jest, a właściwie będzie z produktami, o których chcę Wam dzisiaj opowiedzieć.
Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do dalszego czytania...


Zacznę od produktu, który skradł moje serce i nos...



Botaniczny żel do mycia ciała i głowy, regeneracja, jeżówka i irys, 2w1
     Botaniczny żel do mycia ciała i szampon 2w1 o wyjątkowym zapachu kwiatów. Fitoregulacyjne składniki aktywne kompleksowo pielęgnują skórę i włosy. Silnie regenerują skórę wrażliwą, podrażnioną i alergiczną. Łagodzą stany zapalne i reakcje alergiczne. Rewitalizują i energetyzują zwiotczałą i poszarzałą skórę. Stymulują gojenie ran i drobnych uszkodzeń skóry. Żel zawiera łagodne środki myjące pochodzenia roślinnego, nie zawiera: SLS, pochodnych ropy naftowej/olei mineralnych, silikonów, parabenów, PEG-ów, substancji modyfikowanych genetycznie (GMO).

Bioaktywne składniki roślinne: jeżówka purpurowa, arnika, czapetka, pokrzywa, aralia, poziewnik
poj. 250g / 25,90 PLN


    Po pierwszym użyciu zastanawiałam się ponad godzinę skąd znam ten zapach. Z zapachami jest tak iż będą mnie męczyły, aż ich nie rozszyfruję. W tym przypadku potrzebowalam 2 dni by skojarzyć go z zapachem perfum Gordani White Gold, czyli typowo perfumeryjno-kwiatowym bardzo eleganckim zapachem. Żel zamknięty jest w wygodnej buteleczce z aplikatorem. Ma bardzo ładną przejrzystą szatę graficzną. Jest średnio gęsty, dobrze się pieni i jest bardzo wydajny. Wystacz neiwielka ilość by dokłądnie umyć całe cialo. Zapach utzymuje się okolo godziny. Skóra jest dokłądnie oczyszczona, świeża, pachnąca i nprzede wszystkim nie jest przesuszona. Po kąpieli lub prysznicu nie potrzebujemy nakładać balsamu.


Szampon botaniczny wzmacniający
Przeznaczony do włosów normalnych, osłabionych i zniszczonych. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia i pozostałości preparatów do stylizacji, zapobiegając nadmiernemu wysuszeniu skóry i włosów. Szampon wzmacnia włosy od cebulek aż po końce, zapobiega wypadaniu włosów, wspomaga leczenie łysienia.
Zawiera wyciągi ze świeżych roślin z plantacji organicznych
Idealny dla włosów farbowanych
Wzmacnia włosy osłabione po zabiegach stylizacji
Nie podrażnia skóry
Nadaje włosom zdrowy wygląd
Naturalne pH

Bioaktywne składniki roślinne: dziewanna drobnokwiatowa, łopian większy, nagietek lekarski, pochrzyn włochaty - wild yam, skrzyp polny, suma - żeń szeń brazylijski
 poj. 250g / 22,89 PLN


   Muszę przyznać iż od początku mojej blogowej historii mam znaczna słabość do produktów przeznaczonych do pielęgnacji włosów. Moja wcale nie malutka kolekcja odżywek i mask zmniejsza się bardzo powoli mimo codziennego używania i końca jeszcze długo nie będzie widać, lecz szampony kończą mi się dość szybko. (Chyba ktoś mi je podkrada J)
     Podobnie jak w przypadku żelu pod prysznic, szampon ma bardzo ładny kwiatowo-ziołowy zapach. Jest średnio gęstym przezroczystym żelem. Mimo iż mam dość długie włosy, które po 2-3 dniach znacznie się przetłuszczają wystarczy ilość włoskiego orzecha by dokładnie dwukrotnie umyć włosy. Skóra głowy po jego użyciu jest czysta, ale nie przesuszona i podrażniona.


Fitoregulator z wyciągiem z oczaru wirginijskiego:
      Bioaktywny preparat do pielęgnacji skóry twarzy i ciała o silnym działaniu regenerującym. Zawiera skoncentrowany wyciąg botaniczny z Oczaru wirginiskiego zamknięty w liposomach oraz olej słonecznikowy, olej z pestek winogron, olej z orzechów makadamia, masło Shea, masło Kakaowe. Składniki botaniczne uzupełniają synergicznie działające witaminy A, E, B5 i alantoina.

     Oczar wirginijski znany jest w ziołolecznictwie z szerokiego spektrum działania: odpowiedni do cery naczynkowej, pajączków, teleangiektazji, trądziku różowatego i młodzieńczego, atopowego zapalenia skóry, żylaków, hemoroidów, zmniejsza zaczerwienienia po opalaniu, hamuje łojotok i obkurcza rozszerzone pory, poprawia trudno gojące się rany, owrzodzenia i wypryski, łagodzi podrażnienia, zmniejsza obrzęki i wysięki.

  Kompozycja naturalnych tłuszczów roślinnych skutecznie regeneruje płaszcz lipidowy skóry, doskonale nawilża i odżywia skórę, łagodzi stany zapalne, działa gojąco i ochronnie.
 poj. 50g / 30,00 PLN

       Najlepsze na koniec, czyli krem który jak żaden inny nawilżył moją skórę. Kiedy nałożyłam go pierwszy raz byłam bardzo zdziwiona kiedy po 2-3 minutach dokładnie się wchłonął. Zamknięty jest w standardowej białej tubce, pachnie delikatnie kwiatowo-ziołowo. Jest gęsty i bardzo wydajny.
   Zazwyczaj sięgam po niego wieczorem 2-3razy w tygodniu. Przed jego użyciem wykonuję mechaniczny peeling, by dokładnie oczyścić moją skórę z martwego naskórka, a następnie nakładałam grubą warstwę fitoregulatora. Rano moja skóra jest miękka, elastyczna i bardzo dobrze nawilżona. Idealnie sprawdzi się na spierzchnięte usta jako nawilżająca maseczka. Jako maska na dekolt i szyję, albo przesuszone łokcie. 

    Ja pokochałam ten produkt bezwarunkową miłością i na pewno spróbuję pozostałych roślinnych wariantów. 

Jeśli spodobały Ci się produkty firmy ATW i masz ochotę ich spróbować, zapraszam do sklepu internetowego. Warto również zapisać się do klubu, dzięki któremu będziecie mieli możliwość zakupu produktów w niższych cenach. Jeśli jesteście zainteresowani polecam skontaktować się z Martą - martagawrysiak1@gmail.com, która wprowadzi Was w świat kosmetyków ATW.


Maddzik

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dla m ie też były nowością i cieszę się, że mogłam ich spróbować:)

      Usuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej firmie , ale zawsze można spróbować ;) Tylko tak samo jak u Cb, moje zapasy muszą się skończyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach, zaciekawiłaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze firmy nie znam zupełnie ale bardzo mi się spodobały te kosmetyki :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam już o tych kosmetykach, zaciekawiły mnie dwie pierwsze pozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis :) Ja do mycia używam głównie uzdatnionej wody czyli nie zawierającej chloru i fluoru. Wodę można w prosty sposób uzdatnić filtrem prysznicowo kąpielowym z systemem kdf. Filtr zatrzymuje w sobie wszystko co przesusza skórę i włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowania są nieziemskie :) bardzo delikatne, kobiece - ah, aż chce się używać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Orientujesz się może czy produkty tej firmy są testowane na zwierzętach? Szukam ciekawych propozycji na eko produkty, które nie przyczyniają się do cierpienia zwierząt, myślę, że fajny produkt, tylko nie wiem czy testowany na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladaja kusząco i czuje sie skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem. Moje włosy przez wieloletnie farbowanie są w raczej kiepskiej kondycji :/.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz spotkałam się z tymi produktami. Zaciekawił mnie ten krem, miewam problemy z suchą cerą, także byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://fitaqua.pl/produkt/filtr-prysznicowy/ tu jest filtr do wody, o którym była wyżej mowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Nigdy nie słyszałam o produktach tej marki. Mają bardzo ładne opakowania, jednak ja zostanę przy mojej pielęgnacji, w której stosuję kosmetyki aloesowe.
    forever-kosmetyki.pl"

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...