Myjący mus do ciała i aromatyczne peelingi do efektimy

Jestem ogromną fanką wszelkich peelingów oraz produktów do mycia. Uwielbiam rozkoszować się zapachami i różnymi konsystencjami.


Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak spodobały mi się nowości od firmy Efektima, to zapraszam do czytania.


Zacznę od peelingów w saszetkach :) 
Testowałam wersje z olejem z awokado oraz olejem konopnym. Obie pachną bardzo przyjemnie i delikatnie. Peeling konopny ma podobny zapach do olejku konopnego, który bardzo często używam między innymi ze względu na zapach, w którym się zakochałam w wakacje. Drobinki soli są dość duże, co jest dla mnie ogromny plusem, ponieważ lubię mocne peelingi. Saszetki wydają się niepozorne, ale spokojnie wystarczą na dokładne umycie całego ciała.


Skóra po jego użyciu jest przyjemnie gładka i delikatna, a dzięki olejkom od razu nawilżona, więc nie musimy stosować dodatkowego balsamu. 


Ze względu na opakowanie idealnie peelingi idealnie sprawdzą się w podróżnej kosmetyczce. 

Wybrałam wersje solne, ale jeśli lubicie peelingi cukrowe to macie do wyboru opcje z olejem z czarnuszki albo olejem kokosowym.


Mus myjący do ciała był dla mnie małą zagadką, ponieważ nigdy wcześniej nie używałam takiego produktu. W wygodnym słoiczku znajduje się puszysty i pachnący cytrusami mus. Do umycia ciała wystarczy łyżka produktu, więc spokojnie wystarczy na 8-10 użyć.


Dotyk gęstej pachnącej piany jest bardzo przyjemny, a mus na stałe zagościł pod moim prysznicem. Chętnie przetestuję również wersję malinową, ponieważ uwielbiam zapach malin.


Jeśli tak jak ja uwielbiacie pachnące produkty do mycia, to zdecydowanie warto zobaczyć nowości od Efektimy! Używałyście tych produktów? Ja jestem bardzo ciekawa pozostałych wersji zapachowych.

2 komentarze:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...