Śniadanko, a może podwieczorek, lub lekka kolacja

Siedzenie w pracy,kiedy nie ma żywej duszy w obrębie kilku metrów sprzyja podjadaniu, wiec chciałam Wam zaprezentować mój sposób na porannego Głoda =P
A jest to : jogurt z amarantusem ekspandowanym.
Nazwa brzmi dziwnie ale jest to bardzo zdrowe i pożywne połączenie.
a o to kilka faktów które znalazłam na stronie www.eprodukt.pl

Amarantus w swoim składzie zawiera:
  • więcej wapnia niż mleko
  • więcej żelaza niż szpinak
  • więcej magnezu niż czekolada
  • więcej błonnika niż owies
  • więcej nasyconych kwasów tłuszczowych niż inne zboża
  • jego białko jest bardziej wartościowe niż sojowe
  • skrobia jest bardziej lekkostrawna niż kukurydziana
  • a poza tym zawiera cynk potas i fosfor i nie zawiera glutenu
Ja kupiłam opakowanie 120gramowe które jest na prawdę duże, bo amarantus jest bardzo lekki za 5,99zł w Rossmannie.Fakty mówią same za siebie, nic tylko jeść.Ja zabieram się za jogurt i zostaje mi tylko godzina i 42minuty pracy =) a potem błogi sen.


                                              Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...