Umysłowy zgrzyt

W życiu chyba każdej kobiety przychodzi taki czas, kiedy zaczyna się myśleć i myśleć i myśleć. Zazwyczaj wtedy pojawiają się problemy. Szczególnie kiedy między nie wchodzi jakiś osobnik płci męskiej. Wtedy wszystko komplikuje się 10 krotnie bardziej.

I co z tym zrobić?

Może czas zrobić coś z sobą i otworzyć się na ludzi, w końcu życie jest jedno. Tych osobników dużo oj dużo.

Zajęcia z podstaw psychologi które średnio pasowały mi do kierunku który studiuję dały mi sporo do myślenia i wyjaśniły mi moje zachowania, reakcje to co działo się w moim życiu.

Czas zmienić swoje nawyki, przyzwyczajenia. Wziąć się za siebie duchowo i fizycznie. Mam nadzieje, że  ten blog i Wy będziecie dla nie motywacją, bym nie mogła się sama przed sobą usprawiedliwiać .

Czas trochę pomyśleć, wybrać cele i rozłożyć je na części pierwsze, wyznaczyć odstępy czasu i dążyć powoli ale stanowczo małymi krokami do celu.

Kto da rade jak nie ja? W końcu żyje się raz. =)

ps. Czas na 30 stron anatomii, ale potraktowanie anatomii jako wyzwania i małego kroczku =) motywuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...