Mała czarna x 2

Wiele osób twierdzi, że czerń to nie kolor, ja zaś twierdzę że czerń łączy w sobie wszystkie kolory.
Mała czarna buteleczka czyli mój ulubiony lakier ostatniego miesiąca
i mała czarna bransoletka którą dostałam od sklepu BEVERLY STREET z którą się nie rozstaję już od miesiąca.
Każda kobieta to sroka, więc przyszedł czas i na mnie, przyznaję się poległam.
Biżuterii mam sporoooooo, rok temu kupiłam kilkanaście naszyjników i z kilkanaście pierścionków, o bransoletkach jednak wtedy nie pomyślałam. 
Więc teraz skupiam się na małej, uniwersalnej i eleganckiej czerni =)



Jesteście ciekawe moich zbiorów?  I pomysłów na ich przechowanie?
Macie swoje biżuteryjne faworyty z którymi się nie rozstajecie?

4 komentarze:

  1. poka poka zbiory :D
    bardzo lubię czerń na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna i bransoletka i pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ta bransoletka. ja jestem ciekawa, jakie masz lakiery, więc możesz kiedyś dodać wszystkie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) czerń jest ponadczasowa, wygląda pięknie na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...