Balea część 3 - pianki

Siedzę w pracy i umieram z nudów więc korzystając z tego, że wzięłam ze sobą laptopa by się pouczyć (właśnie widać jak się uczę ;)) i z tego że zrobiła ostatnio troszkę więcej zdjeć  chciałam wam pokazać dwie pianki



Pierwsza 'pianka pod prysznic z ekstraktem z truskawki oraz proteinami jogurtu pianka o zapachu truskawkowym do mycia ciała' cena ok 1,75€ / 150g.

Druga jest pianka do golenia, z moim koślawym niemieckim nazwę przetłumaczyłam na 'maślanka i cytryna' cena 1,79€ / 150g.











Właśnie przeprowadzam mały projekt denko i staram się zużyć wszystkie żele, szampony,kremy,balsamy które mam by móc z czystym sumieniem (że nic się nie zmarnuje i nie przeterminuje) rzucić na Bale'ę =)
Muszę przyznać, że pianki używałam tylko do mycia twarzy, a Wy?
Używałyście pianki zamiast żelu pod prysznic?

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też, ale została mi jeszcze tylko polowa żelu do skończenia więc lada moment biorę się za Bale'ę a pianki jako jedne z pierwszych pójdą w ruch ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. O zapach truskawek, czegoż chcieć więcej ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam tą truskawkowo-jogurtową piankę Balea.
    Balea Young ma naprawdę świetne kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie użyłam tylko kilku ale jestem zachwycona Baleą

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków Balea :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko będziesz miała możliwość ich zakupu, to serdecznie polecam

      Usuń

Kultura jest Naszą wizytówką.
Mój blog nie jest miejscem na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...