Jeżynowo-malinowy peeling do ciała czyli Tutti frutti w roli głównej

Wraz z porą roku zmieniają się moje upodobania co do zapachów. Podczas cieplejszego okresu sięgam po delikatne świeże zapachy, a gdy choć trochę się ochłodzi wybieram cięższe, słodsze zapachy, które otulą każdy milimetr mojego ciała.
Kiedy otworzyłam opakowanie poczułam bardzo intensywny słodki zapach jeżyn i malin niczym w babcinym ogródku i od razu się w nim zakochałam. Od dzieciństwa mam słabość do malin i jeżyn. Mała buteleczka mieści w sobie zaledwie 100ml produktu, lecz spokojnie wystarczy go na 4-5 użyć. Konsystencją przypomina dość gęsty żel pod prysznic z bardzo przyjemnymi drobnymi granulkami peelingującymi. Jego dużym plusem jest cena. Kosztuje około 3-4zł, więc możemy spróbować różnych wariantów zapachowych nie wydając majątku.

pozdrawiam 
Maddzik 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam peelingi Farmony. Właśnie jeden wczoraj wykończyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zostało na jeszcze jedno użycie i tak odwlekam, odwlekam używając innego peelingu, bo już tęsknię za jego zapachem

      Usuń
  2. Miałam chyba wszystkie warianty tego peelingu, najbardziej podoba mi się truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę w sklepie, to go poszukam, bo ten już powoli mi się kończy :)

      Usuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...