Duet do pielęgnacji włosów - Pilomax

W październiku miałam okazje być na konferencji MeetBeauty, którą bardzo miło wspominam. Firma PILOMAX miła tam swoje małe stanowisko, gdzie mogłyśmy w bardzo dużym przybliżeniu obejrzeć skórę głowy. 

Z przetłuszczaniem włosów u nasady zmagam się odkąd zaczęłam dojrzewać i niestety tak już mi zostało. Włosy myję co 2-3dni, a po każdym myciu nakładam odżywkę na około 10minut, a następnie bardzo dokładnie ją spłukuję. Jeśli mam chwilę nakładam odżywkę/maskę na lekko osuszone włosy i zakładam turban w którym siedzę około godziny. Staram się chociaż raz w tygodniu, zazwyczaj w weekend zrobić sobie godzinę dla włosów

Na targach Pani zaproponowała mi dwa produkty - Szampon codzienni do włosów ciemnych i maskę regenerującą do włosów cienkich.


Szampon do codziennej pielęgnacji do włosów ciemnych WAX Daily:
składniki: kasztanowiec, pokrzywa, pantenol / nie zawiera: parabenów silikonów i SLS
Szampon zamknięty jest w wygodnym przezroczystym opakowaniu. Produkt możemy bardzo łatwo dozować. Jest dość gęsty, co przenosi się na jego bardzo dobrą wydajność. Spokojnie wystarczy nam na 2 miesiące mycia włosów co 2-3 dni. Ma dość wyrazisty jakby ziołowy zapach, który dość długo utrzymuje się na włosach. Nie podrażnił mojej skóry i dość dokładnie mył moje włosy. Jako szampon spełnił wszystkie moje wymagania, jedyne co bym zmieniła, to pozbawiła go zapachu, wolę produkty, które delikatniej pachną. (Raz w tygodniu używałam mocniejszego szamponu z SLS by dokładnie 'doszorować' moje włosy)



Aloes WAX NaturClassic maska do włosów cienkich bez objętości:
składniki: aloes, henna / nie zawiera: parabenów silikonów, MIT i SLS
Maska zamknięta jest w słoiczku z grubego plastiku, by wyjąć maskę niestety musimy włożyć dłoń, albo łyżkę. Nie przepadam za produktami, w których muszę grzebać ręką. (Z moją niezdarnością część porcji zamiast na głowie, wyląduje w brodziku - ten typ tak ma.) 
Ze względu na brak emolientów, silikonów i olei  nie będzie to najlepszy wybór dla włosów wysokoporowatych, ponieważ nie zostaną idealnie wygładzone, jak oczekujemy od większości masek.  

Jest mi dość trudno ocenić tą maskę ponieważ z jednej strony tak jak w opisie producenta - maska nie obciążyła moich włosów z czego bardzo się cieszyłam, lecz z drugiej strony nie wygładziła ich, a na tym zależy mi najbardziej.
Maska trafiła do mojej mam której się bardzo spodobała, bo bardzo narzekała na przyklapnięte włosy po użyciu jakiejkolwiek odżywki (przy krótkich włosach, po godzinnym noszeniu czapki wyglądała jakby ktoś ją ulizał) a włos przestały się tak bardzo elektryzować i puszyć.

Szampon bardzo polubiłam, maska ma już nową właścicielkę.
A jaki jest Wasz ulubiony zestaw pielęgnacyjny?

 
Maddzik

3 komentarze:

  1. Właśnie planuję się zabrać za ten duet bo jeszcze nie wykończyłam pootwieranych szamponów i masek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tę maskę do ciemnych włosów i powiem ci, że u mnie najlepiej się sprawdza nałożona na olejek Dabur Vatiki kaktusowy. Sama z siebie nie robi nic nadzwyczajnego. Z tym olejkiem jest efekt wow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo może to byłby sposób na nią. Moje włosy potrzebowały znacznie więcej :)

      Usuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...