Sea Salt & Sage czyli seria Q2 2016 by Yankee Candle

  Jako swiecoholiczka na bieżąco śledzę nowości kilku najpopularniejszych firm. Moja kolekcja rośnie w 'umiarkowanym' tempie, choć moja mama łapie się za głowę, kiedy pokazuję jej nowe zdobycze i opowiadam jak cudownie pachną. Jeszcze rok temu ograniczałam się do wosków. Ich dużym plusem jest niska cena w porównaniu do świecy  (wosk kosztuje  6 - 9 zł,  natomiast duża  świeca  około 80 - 100 zł). Woski są idealne do próbowania zapachów, zawsze jak spodoba mi się opis świecy, to najpierw decyduję się na wosk, by nie utopić stówki w słoiku, który będzie jedynie stał na półce i wyglądał.


     Jak zobaczyłam reklamę serii Q2 to zakochałam się w jej etykietach. Moimi faworytami po przeczytaniu opisów była Riwiera Escape i Super Peach, Oliwe & Thyme  i Sea Salt & Sage jakoś pominąłam. Lecz bardzo się cieszę, że powąchałam wszystkie cztery zapachy i najchętniej przygarnęłabym całą czwórkę w dużych słojach. Najbardziej urzekł mnie właśnie Sea Salt & Sage i Riviera Escape która wydaje się być świeżym, lekko próżniowy zapachem. Jeśli tylko pojawi się jakaś ciekawa promocja to na pewno skuszę się na te dwie świece.


Sea Salt & Sage to zapach wieczornej bryzy z domieszką szałwii, bursztynu i wetiweru.


     Od zawsze mam słabość do mocnych, wyrazistych zapachów. Mimo iż mam bardzo wrażliwy nos, to od świec oczekuję dużej mocy (mój pokój ma około 20minut więc do najmniejszych nie należy). Jednym z moich ulubionych zapachów jest Midnight Oasis - ciężki, męski zapach łączący w sobie nuty drzewa sandałoewego, morskiej bryzy i delikatnych cytrusowych owoców. 
     Sea Salt & Sage jest dość trudną do opisania mieszanką. Gdybym miała zamknąć oczy i wyobrazić sobie ten zapach, to byłby to przystojniak wyłaniają się z ciepłego morza, połączenie słone wody,morskiej bryzy i mocnych męskich perfum. Zapach szałwii nadaje nuty typowo męskich perfum, natomiast sól sprawia, że zapach jest lżejszy. Bezgranicznie się w nim zakochałam i już nie kogo się doczekać dużej świecy. 

Dla mnie 5+/5
Jesli jesteście zainteresowani serią Q2 zapraszam do sklepu Goodies.pl goodies.pl/seasalt&sage

Maddzik

3 komentarze:

  1. Uwielbiam świece zapachowe, a najnowsza kolekcja YC niezwykle mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! W sklepie zapach Sea Salt & Sage baaardzo mi się podobał! Tak bardzo, ze po powrocie do domu i przeczytaniu paru opinii wróciłam do sklepu. Skuszona również Twoim opisem zakupiłam dużą świecę Sea Salt & Sage i.... po odpaleniu w domu okazało się, że to zupełnie nie mój zapach. Jest w nim coś takiego co mi przeszkadza i niestety jedyne co mi pozostaje to sprzedać na allegro z dużą stratą ( w sklepie zapłaciłam za śwwiecę 99 zł). Pozdrawiam! P.S. Jakbyś miała chęć na tą świecę to dodam, że była odpalona 1 raz, na jakieś 1 h :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeca w trakcie palenia może zmieniać trochę swój zapach, szczególnie podczas pierwszego palenia. Może spróbuj zapalić ją jeszcze raz. Jaest numerem 1 na mojej chciej liście.

      Usuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...