Kosmetyczne uzupełnienie braków

Nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała z Rossmanowej promocji produktów do pielęgnacji twarzy. Przy okazji odwiedziłam również aptekę i uzupełniłam kosmetyczne braki.

· Maść cynkowa – która pomaga mi w walce z niedoskonałościami
· Alantan Dermoline – o którym już wiele przeczytałam i postanowiłam się skusić. Jestem z niego bardzo zadowolona. Stosuję go jako krem na noc.
· Garnier płyn micelarny 3 w 1 – akurat skończył mi się mój ulubiony z be beauty i postanowiłam wypróbować ten wizażowi hit. Bardzo dobrze radzi sobie z zmywaniem makijażu i nie przesusza skóry. Zapłaciłam za niego około 12zł w promocji więc cena równie przyjemna.
· Alterra krem nawilżający z winogronem i białą herbatą – skusiła mnie jego cena, bo kosztował poniżej 5zł.Przyjemnie nawilża i nie zapycha, ale
· Alterra chusteczki do demakijażu z aloesem – czyli mój must have w torbie z rzeczami na siłownie.
· Lilibe patyczki higieniczne – zawsze kończą się w nieodpowiednim momencie, więc lubię mieć ich zapas
· Tołpa green 40+ – krem dla mamy 

pozdrawiam 
Maddzik ♥ 

9 komentarzy:

  1. Ten płyn micelarny z Garniera jest bardzo dobry ;) Świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kolejną osobą, która go zachwala. Jak na razie sprawdza się i mnie bardzo dobrze :)

      Usuń
  2. Świetne zakupy, miłego zużywania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maść cynkową stosuję na wszelkie niespodzianki i spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie liczę, które to moje opakowanie. Zawsze muszę mieć tubkę w swojej awaryjnej kosmetyczce :)

      Usuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...