Praca, nie zawsze taka zła :)

Przychodzi sobie człowiek rano do pracy, jeszcze zaspany, wspomagający miękkie ciepłe łóżeczko. Patrzy na biurko a tu gazetka promocyjna Rossmanna. Pierwsza myśl- nie, przecież wszystko mam i niczego nie potrzebuje. Ale myśl jak to myśl nie trwa wiecznie i pojawiła się taka mała, malutka pokusa- a może by tak zobaczyć, tylko zobaczyć. No i stało się, zobaczylam, zapragnęłam i korzystając z krótkiej przerwy - kupiałam.
Grzech numer 1
To nawilżające chusteczki oczyszczające z aloesem do skóry suchej i wrażliwej.
Co prawda mam skórę tłusta ale uznałam że chusteczki będą przydatne przy wyjściach na basen. A biorąc pod uwagę liczbę okienek w moim planie i odległość uczelni od basenu to dość szybko nadarzy się okazja do ich przetestowania.
2,79 zł / 25 szt
Grzech numer 2
To olejek pielęgnacyjny dla dzieci. Czytalam na paru blogach pozytywne opinie na jego temat i korzystając z promocji stwierdzilam, że może być fajną bazą i będzie można do niego dodawać dodatkowe olejki i olejować włosy i ciało ( Ach, już nie mogę się doczekac zamówienia z ZSK ).
4,49 zł / 250 ml.
Grzech numer 3
To delikatny szampon dla dzieci. Do jego zakupy przekonał mnie przede wszystkim skład. Czytając opinie nas jego temat zauważyłam, że są bardzo podzielone. Wiele osób zauważyło że włosy trudno się po nim rozczesuje, ale zazwyczaj - w 99% po umyciu włosów stosuję na włosy, a właściwie ich końcówki odżywkę z kreatyny przez co włosy nabierają blasku i bardzo dobrze się je rozczesują. Cena też zachęca do spróbowania.
2,49 zł / 250 ml.
Grzech numer 4
Zakup planowany już od jakiegoś czasu gdyż rękawica którą mam już się zużyła, a próby zabicia bakterii w niej dodatkowo ją zmasakrował i od jakiegoś czasu służy do mycia brodzika, umywalki i wielu innych rzeczy znajdujących się w łazience, którym jej zużyty wygląd nie przeszkadza a ja z czystym sumieniem mogę wrzucić ją do mikrofali albo wrzątku by ją wyczyścić. Recykling pełną parą :). Jeśli wasza rękawica kończy swój żywot spróbujcie użyć ją jako szmatkę, a możliwość odkażania jej w mikrofali jest tania i szybka.
Specjalnie kupilam nową w innyn kolorze by nikt nie użył jej do sprzątania, a przy okazji ostatnio bardzo lubię fiolet.
2,99 zł / szt.
Więcej grzechów nie pamiętam, mimo iż portfel coraz szczuplejszy, to nie żałuje. I obiecuje że w najbliższym czasie wszystko dokładnie przetestuję.
Przy okazji muszę się pochwalić, iż okiełznałam mój telefon i będę mogła pisać z każdego miejsca na ziemi, oczywiście jeśli mój telefon złapie zasięg ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...