Intensywne nawilżenie z Colway

     W poprzednim poście opowiadałem o bardzo ciekawym peelingu do twarzy KLIK. A jak to bywa po oczyszczaniu – czas na nawilżenie, czyli drugi produkt z duetu, który  zdominował moja pielęgnację twarzy.


   Krem zamknięty jest w bardzo ładnej szklanej butelce z podciśnieniowym systemem. Dolne zabezpieczenie wewnątrz kremu przesuwa się z czasem do góry. Bardzo lubię to rozwiązanie nie tylko ze względu na widoczność ilości produktu, ale również że względu na to iż w produkcie nie ma powietrza, oraz krem nie zostaje na ściankach i możemy w pełni go wykorzystać. 

      Krem jest biały, średnio gesty, lekki i ma bardzo delikatny, przyjemny zapach. Używam go dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Jeśli za dnia nakładałam dodatkowo krem matujący i mocno kryjący podkład, to wieczorem nakładałam go grubszą warstwą. Mimo dość częstego matowienia i używania np. Double Wear  Estee Lauder, moja skóra była odpowiednio nawilżona i nie pojawiły się suche skórki.



      Jeśli nakładam go pod podkład to wystarcza jedna pompka, natomiast na noc lubię nakładać go grubszą warstwą i używam 2 pompki. W ciągu miesiąca zużyłam około 20-30% opakowania wiec jest bardzo wydajny. Mimo iż jest to krem na dzień, to bardzo dobrze sprawdzi się jako nocny krem jeśli nie przepadamy za cięższymi, treściwszymi konsystencjami.
     Do tej pory jest to najlepszy krem nawilżający jaki używałam i wiem, że bardzo chętnie będę do niego wracała, jak już skończy się moje pierwsze opakowanie. Jestem również bardzo ciekawa wersji na noc oraz serum antyoksydacyjnego.
     Jeśli Lubicie produkty z kolagenem i chciałybyście spróbować tego krem to zapraszam do odwiedzenia strony lagenko.pl/kremnadzien

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się opakowanie, takie proste, eleganckie. Ma coś w sobie! Samej firmy jednak nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ale tym razem nie jest dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ślicznotko ;) Zaglądam czasem na Twój blog. Wyplątałem się z kłopotów w T. a teraz wplątałem się w inne. Azja czeka. Pozdrawiam. Insa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajany produkt! chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...